Sprzedaż nawigacji samochodowych w 2010 – Mio nadal liderem
Firma GfK Polonia opublikowała raport dotyczący rynku nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 roku. Kolejny rok z rzędu klienci najczęściej wybierali urządzenia marki Mio.
Mio od kilku lat konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera sprzedaży w Polsce. 2010 rok firma zakończyła z ponad 22-procentowym udziałem w rynku pod względem sprzedaży ilościowej.
?Najnowsze badania GfK Polonia potwierdzają, że nasze nawigacje cieszą się dużym zainteresowaniem polskich klientów? ? mówi Mariusz Manowski CEE Country Manager Mio Technology. ?Projektujemy sprzęt z myślą o rożnych grupach użytkowników, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać urządzenie dobrze dopasowane do swoich potrzeb, a jednocześnie w rozsądnej cenie.?
W 2010 roku Mio wprowadziło do sprzedaży nowe modele nawigacji: Moov M400 PL, Moov S501, Moov S600 oraz Moov S605, wyposażone w nowe oprogramowanie Spirit drugiej generacji. W ofercie firmy pojawił się także specjalny zestaw samochodowy przeznaczony dla użytkowników iPhonów i iPodów.
Informacje na temat pozycji rynkowej Mio pochodzą z raportu GfK Polonia.
# # #
Mio Technology ? informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w regionie Europy Środkowo ? Wschodniej**.
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
* *Wg danych z raportu Canalys 2008 i GfK za 2009