Polscy dystrybutorzy siłą regionu Europy Środkowo-Wschodniej

Polscy dystrybutorzy byli gośćmi na dorocznej Konferencji koncernu MiTAC, właściciela tak znanych marek urządzeń do nawigacji jak: Mio, Navman czy Magellan. Do Szanghaju zaproszono przedstawicieli kilku firm dystrybutorskich i kluczowych Klientów Mio z Polski. 

Uczestnicy z Polski i regionu Europy Środkowo-Wschodniej stanowili zdecydowaną większość (90%) gości Konferencji z Europy. – Jest to odzwierciedlenie pozycji polskiego rynku oraz rynków Europy Środkowo-Wschodniej w wynikach sprzedaży, a tym samym wkładu w rynkowy sukces marki Mio – powiedział Mariusz Manowski, Country Director Poland & CEE. –

Konferencje dystrybutorów MiTAC to spotkania, podczas których koncern prezentuje plany strategiczne i produktowe na najbliższe miesiące. To także możliwość bezpośrednich rozmów z menedżerami najwyższego szczebla korporacji oraz firm współpracujących. W tym roku, z uczestnikami spotkali się m.in. przedstawiciele firm: Aplle i Sirf. Podsumowaniem pobytu była wizyta w fabryce MiTAC w Kunshan.

Dodatkowym elementem była możliwość zwiedzenia terenów EXPO 2010, w tym pawilonów Chin i Polski. Marka Mio jest bowiem jednym ze sponsorów EXPO 2010 w Szanghaju. 

#  #  #

Mio Technology — informacje

Mio Technology projektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w regionie Europy Środkowo – Wschodniej**.

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl

** Wg danych z raportu Canalys 2008 i GfK za 2009

Źródło MiTAC Europe. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top