Wiadomości branżowe

I LOVE Green Cities – Zagłosuj na ulubione zielone miasto i wygraj wyjazd na World Expo 2010

<P >Mio, światowy dostawca nawigacji samochodowych zaprasza do wzięcia udziału w ogólnoświatowej kampanii „I LOVE Green Cities”. W ten sposób firma zachęca do odkrywania „zielonej strony” swoich ulubionych miast. Kampania związana jest z faktem sponsorowania przez Mio światowej wystawy EXPO Szanghaj 2010, której tematem przewodnim będzie „lepsze miasto – lepsze życie”. <P >Kampania zbiegła się z obchodami 40th Global Earth Day (czterdziestego już Międzynarodowego Dnia Ziemi). W ramach kampanii każdy na świecie może wyrazić swoją sympatię do ulubionych miast poprzez pokazanie całemu światu ich „zielonej strony”. Wystarczy zrobić zdjęcia, film video, przygotować krótki opis i wypełnić zgłoszenie na stronie: http://ilovegreencities.mio.com/ . „I LOVE Green Cities” potrwa do 21 maja br. <P >„Każdy z nas z pewnością jest w stanie pokazać wiele miejsc wartych odwiedzenia. Z kolei odkrywanie otaczającego nas świata jest naturalną potrzebą większości z nas. Na tym Mio oparło obecną kampanię – powiedział Tarik Hassan, Marketing Manager Mio Technology, Oddział w Polsce. – Mam nadzieję, że wśród zgłoszonych „zielonych” miast znajdą się również polskie. Wszyscy mamy na to wpływ. Zachęcam więc do zgłaszania polskich kandydatur oraz do głosowania na nie – dodał. <P >Zgłoś swoje „zielone” miasto i wygraj wyjazd na Word Expo 2010
Aby zachęcić wszystkich do dzielenia się swoimi sympatiami Mio przygotowało wiele nagród. Wśród uczestników kampanii, którzy zgłoszą swoje „zielone miasta” i otrzymają najwięcej głosów poparcia internautów wygrają wyjazd na Expo w Szanghaju. Mio przygotowało również nagrody dla głosujących. Są nimi nawigacje samochodowe Mio oraz rozszerzone wersje map. Losowania nawigacji odbywać się będą w każdy piątek, począwszy od 26 marca aż do 21 maja br.
 
Mio jest głownym sponsorem World Expo 2010 w Szanghaju w Chinach i współpracuje blisko z Szanghajskim biurem World Expo, aby promować „Lepsze miasto, lepsze życie”. Aby uzyskać dodatkowe informacje, zapraszamy na stronę : http://www.mio.com/expo2010 albo do odwiedzenia Fan Page Mio na Facebooku (http://www.facebook.com/miobuzz).
 
#  #  #
World Expo 2010 w Szanghaju – informacje
Expo 2010 odbędzie się w Szanghaju, w Chinach, od 1 maja do 31 października 2010. Tematem przewodnim ekspozycji będzie „Lepsze miasto – lepsze życie”. Przez 184 dni, uczestnicy będą prezentować pełny wymiar miejskiej cywilizacji, wymieniać się doświadczeniami związanymi z rozwojem urbanistycznym, wymieniać spostrzeżenia na temat miast oraz zgłębiać nowe style życia oraz warunków pracy w obecnym wieku. Swoje ekspozycje zaprezentuje w sumie 192 państwa oraz 49 międzynarodowych organizacji. Organizatorzy spodziewają się ponad 70 milionowej rzeszy gości z całego świata.
 
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w regionie Europy Środkowo – Wschodniej**. <P > 
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
* *Wg danych z raportu Canalys 2008 i GfK za 2009 <P > 

Źródło MiTAC Europe. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts