Wiadomości branżowe

Conversion zostało Certyfikowanym Partnerem Google Analytics

Conversion dołączyło do grona Certyfikowanych Partnerów Google Analytics. Program certyfikacji potwierdza przestrzeganie najwyższych standardów jakości Google w projektach analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. To także kolejny krok w budowaniu zaawansowanych kompetencji w oparciu o dostęp do najnowszych, niepublikowanych funkcjonalności Google Analytics oraz uczestnictwo w międzynarodowym forum wymiany doświadczeń Partnerów i zespołu Google Analytics.

Jesteśmy dumni, że dołączyliśmy do grona Certyfikowanych Partnerów Google Analytics. Status Partnera doskonale wpisuje się w długofalową strategie naszej firmy: od początku działalności kładliśmy nacisk na dostarczanie projektów na najwyższym poziomie merytorycznym. Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni”mówi Mariusz Michalczuk, Head of Digital Analytics @ Conversion.

Jakie są korzyści z programu dla Certyfikowanych Partnerów Google Analytics?

Program Google Analytics Certified Partner to nie tylko weryfikacja jakości usług dostarczanych przez Conversion. Członkostwo w programie otwiera ogromne perspektywy rozwoju, w tym – dostęp do funkcjonalności w wersji beta, które oficjalnie nie są jeszcze wprowadzone. Dzięki temu Conversion ma możliwość być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami Google Analytics i maksymalnie wykorzystywać najnowsze możliwości tego narzędzia w projektach dla swoich Klientów.

Conversion będzie miało także realny wpływ na kształt Google Analytics – chociażby poprzez ocenę nowych funkcjonalności i opcję udziału w tłumaczeniu aplikacji na języki narodowe.

Dołączenie do grupy Certyfikowanych Partnerów Google Analytics umożliwia poszerzania kompetencji całego zespołu i zdobywania wiedzy. Począwszy od aktywnego uczestnictwa w międzynarodowym forum partnerów, które pozwala na wymianę doświadczeń związanych z analityką internetową, przez udział w webinarach dedykowanych dla partnerów GA po uczestnictwo w corocznym spotkaniu Partnerów w Mountain View.

Jak Conversion zostało Certyfikowanym Partnerem Google Analytics?

Dla Conversion przystąpienie do procesu aplikacji było kolejnym etapem w rozwoju: już 6 osób z zespołu posiadało Certyfikat Google Analytics IQ. Nadszedł czas, aby zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem: stać się partnerem Google Analytics.

Uzyskanie takiego statusu poprzedzone jest kilkuetapowym procesem weryfikacji, podczas którego sprawdzane były:

  • umiejętności realizacji projektów, które wykraczają poza standardowe wdrożenia analityki internetowej
  • efektywność prowadzonych projektów: to jak duży wpływ miały na biznesową działalność Klientów
  • poziom znajomości analityki internetowej

Zespół Conversion, prezentując rozwiązania stosowanie przy wdrażaniu konkretnych projektów, spełnił powyższe wymagania. To dowód, że Conversion utrzymuje rygorystyczne standardy jakości i posiada wysokie kompetencje w zakresie analityki internetowej i optymalizacji konwersji.

Informacja o programie: Program dla Certyfikowanych partnerów Google Analytics to firmowa akredytacja dla doradców biznesowych, którzy oferują firmom internetowym pakiety, sprzedaż i świadczenie usług w zakresie analiz, testowania witryn i optymalizacji konwersji. Program ma na celu stworzenie sieci certyfikowanych partnerów, którzy przechodzą przez etap weryfikacji i spełniają rygorystyczne standardy jakości. 

Link: http://www.google.com/analytics/partners/

Informacja o nadawcy:  Conversion Sp. z o.o to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Koncentracja na wyżej wymienionych obszarach zapewnia klientom zwiększenie sprzedaży bez zwiększania ich budżetów reklamowych oraz pokazuje, jak inwestować w trafne działania on-line na podstawie danych. Konsultanci Conversion to certyfikowania analitycy Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification) oraz członkowie Stowarzyszenia analityki Internetowej (Web Analytics Association). Pracowali przy projektach biznesowych dla m.in.: Answear.com, Pracuj.pl, Lukas Bank, Tauron, Gazeta.pl, PAP, Ernst & Young, Krajowy Rejestr Długów, Nazwa.pl czy Medicover.

Link: http://www.conversion.pl

Źródło Conversion. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts